人気ブログランキング | 話題のタグを見る

朝は笑いで

懸賞 2008年 09月 30日 懸賞

朝は笑いで_d0043935_6435361.jpg

おはようございます♪
今朝も汚れた英雄のテーマソングで目覚めた私
ローズマリーバトラーの歌が映画とバイクを思い出させてくれます。

今朝は朝から自虐的な話を♪

今朝、パソコンで遊んで、いたら画像が出ました!
これっ!! 「飲む打つ買う」 が爆笑でした  (//∀//)

汚れた英雄       Ridin' High

I can see you burning with desire
Reaching for a glory you will never find
I can't help but feel a wall around you
The way you kiss me you never miss me do you?

You don't care what people say about you
Searching for an endless game all thru your life
Riding thru a haze that you call memories
Get on the right track you never look back do you?

The nights we spent the tears I shed
My words of love will never die

Riding High Riding High
You are the lonely rider I know
Riding High Riding High
I love you more than you'll ever know
You're going too fast
You better think twice・・・oh no!
You're going too fast
You better think
Riding High

by madame4mayjp | 2008-09-30 06:43 | ひとりごと

<< バルーンのその後   ホトトギス >>